loading...
وبلاگی برای تکنولوژی امروز
emroozblog بازدید : 48 دوشنبه 19 تیر 1402 نظرات (0)

این مطلب را می خواهم برای افرادی بنویسم که صاحب مجموعه ای هستند که شناس است. کسانی که نامشان در بازار کسب و کارشان معروف است. وقتی در کارت حرفه ای باشی معروف می شوی و این حق توست. خیلی از ما اسم و رسمی هم داریم. مثلا سال ها زحمت کشیده ایم تا برای خودمان کسی شویم. در زمانه ای که ابزار های به این صورت حرفه ای برای تبلیغات نبودند جان کندیم و عرق ها ریختیم. می خواهم بگویم چه کنیم که این برند باز هم برند بماند. جوری نشود که فردی تازه از راه نرسیده از ما جلو بزند. بهتر است حقیقت را قبول کنید. بازار تجارت الکترونیک امروز رحم ندارد. اگر تنبلی کنید جا می مانید. اگر مغرور شوید و پیش خود بگویید من معروف هستم و دیگر وقت برداشت است و نیازی به کارهای دیگر برای دیده شدن ندارم سخت در اشتباه هستید.

 

اگر وب سایت ندارید رقبای شما از این موضوع بسیار خوشحالند

من خودم را به جای رقیب شما می گذارم. یک فرد جوان و یا نواندیش که می داند که با استفاده از وب سایت ها و تبلیغات آنلاین چطور می تواند دیده شود و خدماتش و یا کالایش را عرضه کند. سپس نگاه می کنم و می بینم که یک رقیب گردن کلفت دارم که اصلا کاری به این حرف ها ندارد. دارد به صورت سنتی و خیلی سر به زیر کارش را می کند. حتی وب سایت هم ندارد! خب معلوم است که خوشحال می شوم. خیلی زود وبسایتی دست و پا می کنم و شروع می کنم به کار کردن. محصولات یا خدماتی که دارم را به خوبی معرفی می کنم. سپس شروع می کنم به کارهایی که منجر به حضور در نتیجه های گوگل می شود. سئو و بهینه سازی سایت را هم رعایت می کنم و آن قدر فروش خواهم داشت که اصلا رقیب قدیمی ام از گردونه رقابت حذف می شود. اسمش هم نامردی نیست. بازار امروز جوری است که مردم هر روز به دنبال آن کسی هستند که بهتر و حرفه ای تر کار می کند. پس اگر کسی می خواهد در این بازار باقی بماند باید خودش را با نیازهای روز که یکی اش هم وبسایت است وفق بدهد. نداشتن وب سایت بدترین کاری است که می توانید با برند قدیمی تان که این قدر هم برای معروف شدنش زحمت کشیده اید انجام دهید. اگر وبسایت ندارید تنها موجبات شادی رقیب را فراهم کرده اید.

 

وبسایت قدیمی به درد امروز نمی خورد

ویترین های خاک گرفته برخی از مغازه ها را دیده اید؟ چه احساسی به شما دست می دهد زمانی که خاک روی محصولات ویترین را می بینید. خیلی از افراد اصلا دوست ندارند که از این مغازه ها خرید کنند. قدیمی ها می گفتند زمانی که خاک در خانه باشد و نظافت نشود برکت از بین می رود. در مورد وب سایت هم همین طور است. یک وب سایت خاک گرفته و قدیمی به غیر از خراب کردن برند شما هیچ کاری برایتان نمی کند. شاید حتی در نتایج هم بالا باشید. اما وقتی کاربری وارد سایت می شود شما را فرد و یا مجموعه ای حرفه ای می داند. حتی شاید شک کند که قیمت کالاهایتان به روز است و حتی با وجود وارد شدن به سایت از شما خرید نخواهد کرد. پس دستی به سر و روی سایتتان بکشید. وبسایت تکانی کنید و همه چیز را نو نوار کنید. پیشنهاد ما به صاحبان برندهای بزرگ این است که به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروند. یک سایت حرفه ای و همه چیز تمام که باعث می شود آن طور که باید دیده شوید.

 

موضوع مهم امنیت وبسایت

یکی از موارد بسیار مهم به خصوص برای کسانی که یک مجموعه بزرگ دارند مبحث امنیت و سکیوریتی در وبسایت است. سایت شما نباید آن قدر ضعیف باشد که هر کسی بتواند آن را حک کند. یا آن قدر پیش پا افتاده و غیر حرفه ای طراحی شده باشد که حتی ربات های خودکار نیز بتوانند با خراب کردن فایل های سایت آن ها را از پای در بیاورند. به خصوص اگر همین الان وبسایتی دارید که باعث تماس های تلفنی و یا فروش می شود از آن مراقبت کنید. بهتر است وبسایت خود را از همان ابتدا به یک مجموعه صاحب نام سفارش دهید تا بعدها پشیمان نشوید. شاید پیش خود بگویید بودجه کافی ندارم تا یک سایت ایده آل و همه چیز تمام و مطمئن داشته باشم. ناامید نشوید. بسیاری از مجموعه ها هستند که طراحی سایت قسطی هم انجام می دهند. می توانید یک سایت حرفه ای اما کامل و ایمن داشته باشید.

 

از ظاهر سایت غافل نشوید

گرافیک یکی از مهم ترین قسمت ها و کارهایی است که برای سایت خود باید انجام دهید. برندهای قدیمی هر روز کاربران زیادی دارند که وارد سایتشان می شود. پس کاری کنید که مشتری از ظاهر سایت شما خسته نشود. هر چند وقت یکبار یک طراحی تازه داشته باشید. بنرها را عوض کنید. با توجه به فصل حتی می توانید رنگ بندی کلی سایت را هم کمی تغییر دهید. مشتری ها و کاربران آنلاین عاشق چنین سایت هایی هستند. به خصوص اگر یک فروشگاه هستید این موضوع برای شما خیلی خیلی مهم تر می شود. با معرفی محصولات جدید خود در بنرها می توانید بازدید آن ها را بیشتر کنید و کاری کنید که بیشتر فروش بروند. همیشه باید فعال باشید. به روز باشید و کاری کنید که سایتتان ظاهری جذاب داشته باشد. شاید تعجب کنید اما همین تغییر ها حتی از طرف گوگل یک امتیاز محسوب می شود. به وب سایت هایی که بیشتر آپدیت دارند امتیاز می دهد. به همین خاطر آن ها همیشه در نتایج بهتری دیده می شوند. و یا حداقل سرعت ایندکس شدنشان بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 1,811
  • بازدید کلی : 8,055