loading...
وبلاگی برای تکنولوژی امروز
emroozblog بازدید : 26 چهارشنبه 22 دی 1400 نظرات (0)

بازار پر شده از خمیر دندونای مختلف. اصلا تو هر محصولی انقد رقابت بر سر فروش هست که مشتری ها هم نمی دونن کدوم رو بخرن. خود من در مورد خیلی کالا ها یه موقع هایی اصلا گیج میشم. بسته بندی ها که ماشالا انقد قشنگه که آدم دوست داره به عنوان دکور داشته باشدشون. اما این چیزا برای قشنگی نیستن. منظور شامپو و خمیردندون و این جور چیزاس. همیشه دوست داشتم در مورد دهان شویه و خمیردندونم تنوع داشته باشم. شنیده بودم میگفتن بهتره تنوع بدید و هر شب با یه مدل دیگه مسواک بزنید. خلاصه رفتم چند تا خریدم. ایروکس و اورال بی و سنسوداین و مریدنت. تو این مطلب می خوام تجربه شخصی مو از استفاده از چندتا خمیردون مختلف و هر کدومشون براتون بگم.

 

اول این که درست میگن. وقتی هر شب از یه کدوم استفاده می کنید دندوناتون عادت نمی کنه. همین طور این که تو هر کدوم ممکنه یه چیز خوبی برای دندون باشه که تو اون یکی نیست. این خیلی برای لثه و دندوناتون خوبه. من مدلای مختلفی گرفتم. مثل سفید کننده و کامل و نعنایی. هر شب یه کدوم رو می زنم و خیلی خوبه. تجربه جالبیه. یه تنوعی هم هست.

 

اما اگه بخوام بگم کدومشون بهتره باید بگم بهترینش خمیر دندان سنسوداین بوده. تو ایرانی ها از مریدنت راضی بودم. به خصوص سفید کنندش خیلی خوبه. اما سنسوداین واقعا عالیه. تا حالا سه مدل مختلفش رو گرفتم. کاملش که مشخصه چقدر خوبه. یه روزانه هم خریده بودم که اونم خوب بود. سفیدکنندش که حرف نداره. یه محصول فرانسویه که واقعا حساب شده تولید شده. حتی به چند نفر معرفیش کردم و همه راضی بودن. بعد از یه هفته متوجه شدم که بوی دهنم کم شده و خیلی کم پیش میاد دهنم بو بگیره. حتی پیش اومد یه شبم یادم رفت مسواک بزنم و خوابم برد. اصلا دهنم بو نمیداد. اما قبلا اصلا این جوری نبود. یه شب مسواک نمی زدم دهنم خیلی بو می گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 1,803
  • بازدید کلی : 8,047