loading...
وبلاگی برای تکنولوژی امروز
emroozblog بازدید : 43 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

در این مطلب می خواهیم اطلاعات تقریبا کاملی را در مورد لاتکس که یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین دستکش های پزشکی است در اختیار شما قرار دهیم. این دستکش در بین پزشکان و کارکنان مراکز درمانی مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و... بسیار پرمصرف و کاربردی است. دستکش با ویژگی هایی جالب که باعث شده به دستکشی بین المللی برای پزشکی تبدیل شود.

emroozblog بازدید : 32 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

شاید برای شما سوال شده باشد که ماسکهای متنوع پزشکی در چه مواردی با هم فرق دارند. آیا این تفاوت ها ظاهری است یا بنیادین و آیا کاربرد هر یک واقعا فرق دارد یا خیر. در این مطلب می خواهیم ماسکهای متداولی را که همه خیلی می بینیم مورد بررسی قرار دهیم. با شیوع کرونا این ماسک ها در بازار بیشتر دیده می شوند و بیشتر هم استفاده می شوند. با دانستن این که هر کدام از این ماسک ها برای چه کاری مفید است و برای چه کاری مفید نیست در این روزهای کرونایی می توانید انتخاب خیلی بهتری داشته باشید.

emroozblog بازدید : 37 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

در بازار وسیع بازار کالاهایی که برای مراقبت از کرونا به وجود آمده است هر روز شاهد محصولاتی هستیم که جدید هستند. هر روز محصول جدید تری به بازار می آید که سعی می کند با افزایش کارایی هایش نسبت به محصولات قبلی بهتر باشد تا بتواند با آن ها رقابت کند. در مورد ماسکهای کرونایی این تنوع روز به روز بیشتر می شود. حتی رنگ های ماسکها هر روز تازه تر و جدیدتر می شود. ماسکهای طرح دار و با شکل و شمایل مختلف هر روز وارد بازار می شوند تا بتوانند مشتریان زیادی را جذب کنند. ماسک نانو یکی از ماسکهایی است که این روزها در برخی از داروخانه ها و مراکز فروش این کالاها دیده می شود. اما آیا این ماسکها قابلیت این را دارند که از کرونا پیش گیری کنند یا خیر. در این مطلب کوتاه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

emroozblog بازدید : 18 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

ویروس کرونا از طریق تنفس هوای آلوده به ویروس می تواند ما را درگیر و بیمار کند. همچنین از طریق تماس با سطوح آلوده نیز می تواند جابجا شود و باعث ابتلای فرد به ویروس شود. همه می دانیم که انجام چه کارهایی می تواند خطر را کاهش دهد. اما گاها فراموش می کنیم و دانسته و یا نادانسته گرفتار می شویم. موارد زیر جزو بیشترین عوامل ابتلا هستند.

emroozblog بازدید : 20 یکشنبه 14 آذر 1400 نظرات (0)

برند اورال بی را همه ما می شناسیم. برندی که ما را به یاد محصولاتی مثل مسواک و خمیردندان و... می اندازد. بله این برند سال هاست که در این زمینه فعالیت می کند. محصولاتش هم بیشتر در زمینه دهان و دندان هستند. انواع مسواکهای ساده و برقی، نخ های دندان و محصولات دیگری مثل خمیردندان به صورت بسیار تخصصی تولید می شوند. این برند هدفش را تولید محصولاتی مراقبتی و درمانی گذاشته است. واقعا هم خوب کار کرده است و محصولاتی بی مانند را وارد بازار کرده است. هنوز هم با وجود این که محصولات بهداشتی بسیار گسترده شده اند و برندهای دیگری هم وارد بازار شده است باز هم نام اورال بی چون ستاره می درخشد. کسی نمی تواند با این برند به راحتی رقابت نماید. نمی توان هم از حق گذشت. چرا که این شرکت آلمانی خیلی سال است که در این زمینه کار می کند. هنوز مانده است تا شرکت های نوپا بتوانند این میزان تجربه را کسب کنند و بتوانند محصولاتشان را با این دقت وارد بازار کنند.

emroozblog بازدید : 24 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

با شیوع کرونا توصیه شده است که از رفت و آمدهای غیر ضروری خودداری شود. به طور مثال رفتن به میهمانی ها و گردهمایی هایی که صرفا اهداف تفریحی دارند باید کنسل شوند. هر تجمعی به خصوص در جاهای سربسته با نفرات زیاد می تواند خطرناک باشد. البته با شیوع نمونه های جهش یافته نیز مشخص شد حتما جمعیت نباید خیلی زیاد باشد تا کرونا منتقل شود. حتی بودن در محل سربسته ای با سه نفر که گردش هوای زیادی ندارد خطر ابتلا به کرونا را تشدید می کند.

emroozblog بازدید : 30 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

در زمینه کالاهای پزشکی کشور ما نقص های زیادی داشته و دارد. بخش زیادی از محصولات مورد استفاده در بخش های درمانی و بیمارستان ها از کشورهای دیگر وارد می شود. این باعث وابستگی زیاد ما شده است. تا جایی که در روزهای کرونایی و به خصوص در زمانی که واردات کالاها ممکن نبود و بخش نامه های جهانی صادر شده بود بر مبنای این که نباید کالایی بین کشورها جا به جا شود در کشور ما مشکلات زیادی به وجود آمده بود.

emroozblog بازدید : 30 شنبه 13 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از رنگ های اصلی، رنگ آبی است. این رنگ رنگی است که در طبیعت زیاد می بینیم. آسمان و دریا و آب و... در طبیعت به این رنگ هستند. رنگی که حتی با نگاه کردن به آن احساس آرامش به انسان دست می دهد. حال علم روان شناسی این روزها تاثیرات رنگ ها را به طور کامل مورد بررسی قرار داده است. هر کدام از رنگ ها در انسان احساس متفاوتی ایجاد می کنند. به طور مثال رنگ قرمز که رنگی گرم و تند است در انسان هیجان را بر می انگیزد. این رنگ حتی در رفتار انسان ها نیز خالی از اثر نیست. به طور مثال یک تحقیق نشان داده است افرادی که ماشین های قرمز رنگ دارند بیشتر از دیگر ماشین ها با سرعت زیاد رانندگی می کنند. پس این رنگ حتی در رفتار راننده ها نیز اثر گذار بوده است. رنگ آبی اما رنگی سرد و خنثی است. تاثیر این رنگ باعث شده است که از آن در برخی جاها و با هدف خاصی استفاده شود.

emroozblog بازدید : 66 پنجشنبه 11 آذر 1400 نظرات (0)

استفاده از ماسک های جدیدی که لایه های بیش از چهار تا دارند این روزها بسیار رایج شده است. خیلی ها به دلایل مختلفی دوست دارند از این ماسک ها استفاده کنند. ماسک هایی که به نام ماسک سه بعدی معروف شده اند و ویژگی هایی دارند که باعث شده مردم آن ها را بیشتر دوست داشته باشند. ظاهر جدید و فیلتراسیون بالا و راحتی در حین استفاده برخی از دلایل محبوبیت این ماسک هاست.

emroozblog بازدید : 65 پنجشنبه 11 آذر 1400 نظرات (0)

یکی از مسائلی که خیلی از خانواده ها در زمان شیوع کرونا با آن مواجه شدند این بود که نمی توانستند بچه ها را به زدن ماسک مجاب کنند. این در حالی بود که ویروس کرونا به همان اندازه که برای بزرگ تر ها خطرناک بود برای بچه ها نیز می توانست خطرناک باشد.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,795
  • بازدید کلی : 8,039