loading...
وبلاگی برای تکنولوژی امروز
emroozblog بازدید : 21 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

می دانیم که در این زمان که کرونا به این اندازه شیوع پیدا کرده است بهتر است تا جای ممکن در خانه بمانیم. ماندن در قرنطینه خانگی و پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری بهترین راه است برای این که در امان بمانیم. گرچه ماسک و دستکش و رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند خطر ابتلا را پایین بیاورد. اما باز هم طبق نظر سازمان بهداشت جهانی بهتر است رفت و آمد بیرون از خانه به خصوص رفت و آمد به جاهای شلوغ و پرخطر مثل فروشگاه ها را به حداقل برسانیم. اما نمی شود انکار کرد که گاها مجبوریم برای خرید کالاهای ضروری و مایحتاج روزانه خود بیرون برویم و سری به فروشگاه ها بزنیم. بد نیست تا مواردی را که خطر ابتلا را در این اماکن به حداقل می رساند بار دیگر مرور کنیم. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

emroozblog بازدید : 31 دوشنبه 20 دی 1400 نظرات (0)

یکی از ماسکهای پزشکی پرکاربرد که پیش از کرونا برای کاربردهای خاصی استفاده می شد اما امروزه استفاده از آن خیلی خیلی بیشتر از پیش شده است ماسک سه بعدی است. نام علمی است ماسک fast mask است. اما نام سه بعدی را در بازار عامیانه بر آن نهاده اند و با شیوع کرونا این نام بیشتر شنیده می شود.

emroozblog بازدید : 27 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

شرکت الارو را کمتر کسی است که نشناسد. این مجموعه در زمینه محصولاتی چون کرم ها و شامپوهای درمانی فعالیت می کند. محصولات بهداشتی شرکت الارو خاصیت درمانی دارند. دلیل معروف بودنشان هم همین خواص دارویی است. اگر برای درمان پیری پوست یا درمان لکه های پوست خود به پزشک معرفی کنید ممکن است در کنار داروهایتان یک کرم الارو به شما پیشنهاد کند. اما در بین همه محصولات این شرکت محصولی وجود دارد که شهرت جهانی پیدا کرده است. این محصول به نام کرم احیا کننده نیز معروف شده است. چرا که قادر است با انرژی بخشی به پوست آن را کاملا احیا و شاداب کند. کرم ویتامین سی الارو که به این نام نیز شهرت پیدا کرده است یکی از بهترین محصولات الارو است. کرمی که به کمک ویتامین سی می تواند پوست شما را کاملا شاداب و جوان نماید.

emroozblog بازدید : 22 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)

این روزها خیلی ها موهای خود را کراتینهای صافی می کنند. این روش برای زیبایی موها مد شده است. گرچه قبل تر ها نیز این روش برای زیبایی موها وجود داشته است اما این روزها بیشتر مد شده است. اما با وجود هزینه های زیادی که برای این کار وجود دارد چه کنیم که بیشتر ماندگار شود. باید از موها مراقبت کنیم تا سریعا صافی خود را از دست ندهند و به حالت قبل باز نگردند. یکی از موارد مراقبتی استفاده از شامپوی مناسب است.

emroozblog بازدید : 59 چهارشنبه 15 دی 1400 نظرات (0)

با آمدن امیکرون ابتدا نگرانی های مردم زنده شد. مردمی که دیگر ترسی از کرونا نداشتند به یکباره نگران شدند. اما چندی بعد از طریق رسانه ها عنوان شد که این ویروس جدید خطری ندارد. این خبر که تا حدی نیز صحیح بود باعث شد مردم دست از رعایت خیلی خوبی که برای نمونه های قدیمی کوید کرده بودند بردارند. به همین خاطر آمار و شمار مبتلایان دوباره صعودی شد. موضوع این است که این نمونه تازه دیده شده نسبت به قبلی ها خطرش کمتر است اما بی خطر نیست. خیلی ها هم با همین نمونه جدید به کام مرگ کشیده شده اند. پس خطر هم چنان ادامه دارد. از طرفی هنوز هم نمونه های قدیمی کرونا در حال انتقال است و باید با همان دقت موارد بهداشتی رعایت شود.

emroozblog بازدید : 21 چهارشنبه 15 دی 1400 نظرات (0)

یکی از روش های مرسوم برای مراقبت پوست این است که از روش های مختلف به آبرسانی آن کمک کنیم. استفاده از کرم ها و ژل های آبرسان یکی از روشهای متداول است. خیلی ها به این صورت سعی می کنند پوست صورتشان را آبرسانی نمایند. اما یک روش بسیار عالی وجود دارد که پزشکان نیز آن را تایید کرده اند. آن هم استفاده از بخور سرد است. این روش بهترین روش برای مراقبت از پوست شماست. پوست دقیقا به آب نیاز دارد. پس چقدر بهتر است که به جای کرمها و ژلها که در آن ها قطعا مواد و ترکیبات شیمیایی وجود دارد از آب استفاده کنیم.

emroozblog بازدید : 27 چهارشنبه 08 دی 1400 نظرات (0)

همه ما از وقتی دندان در می آوریم باید از دندان های خود مراقبت کنیم. فرقی نمی کند که این دندانها شیری باشند یا دائمی. هم دندانهای شیری و هم دائمی ها به مراقبت نیاز دارند. با مسواک زدن می توانیم سلامت دندانهای خود را همیشه حفظ کنیم. اما بچه ها گاهی شیطنت و بازی گوشی می کنند و مسواک نمی زنند. باید از روش های مختلف تربیتی و موارد دیگر استفاده کنیم تا بچه های ما در مسواک زدن با ما همکاری داشته باشند. یکی از این روش ها این است که از محصولات متناسب با سن آن ها استفاده کنیم.

emroozblog بازدید : 31 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

این روزها به احتمال شما نیز تبلیغات زیاد محصولات آرگان را در جاهای مختلف دیده اید. آرگان دانه های طلایی رنگی است که از آن ها روغن و عصاره هایی گرفته می شود. فرآورده های آرگان چون معجزه ای هستند که پوست و مو را دوباره جان می دهند و زیبا می کنند. حال از ترکیبات آرگان در محصولات مختلف بهداشتی چون شامپوها استفاده شده است. برندهای مختلفی آمده اند و انواع شامپو آرگان با عصاره و روغن دانه های آرگان را تولید کرده اند. این محصولات به خاطر دارا بودن خاصیتی که دانه های آرگان دارند می توانند از مشکلات شدید مو چون ریزش موها جلوگیری نمایند. استفاده از این شامپوها در کنار خاصیت شویندگی و پاک سازی موها می تواند از موهای شما به خوبی مراقبت نماید و آن ها را تقویت کنند.

emroozblog بازدید : 27 پنجشنبه 02 دی 1400 نظرات (0)

کاندومها مهم ترین محصولاتی هستند که برای پیش گیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات توسط شرکت های مختلف تولید می شوند. در کشور ما نیز شرکت های ایرانی چون kodex و kapoot محصولات خوبی را به بازار عرضه می کنند. محصولات وارداتی نیز در همین زمینه کم نیست. کاندومها زیاد استفاده می شوند. چرا که امن ترین و بی ضرر ترین روش برای پیش گیری از بارداری هستند. جالب است که در خیلی از این محصولات از خواص میوه ها و گیاهان دارویی برای کسب نتیجه ای خاص استفاده شده است.

emroozblog بازدید : 28 چهارشنبه 01 دی 1400 نظرات (0)

ممکن است شنیده باشید که فلانی دندان هایش حساس است. یا فلان محصول و فلان خمیردندان برای دندانهای حساس مناسب است. این اصطلاح به نسبت جدید است و یا می توان گفت در زمان قدیم به این اندازه استفاده نمی شده است. می خواهیم بگوییم که این اصطلاح اصلا چه معنایی دارد. دندان های ما به دلایل مختلفی ممکن است حساس شوند. برخی از این موارد آسیب هایی است که به مینای دندان ها و یا جداره بیرونی دندان ها وارد می شوند. زمانی که این لایه بیرونی سوراخ و یا نازک شود دندان های ما به سرعت درد می گیرند. اگر در زمانی که غذای خیلی داغ می خورید دندانتان درد می گیرد ممکن است دچار آسیب در مینای دندان و یا آسیب های جدی بیشتری شده باشید. در این مورد می توان گفت که شما دندانهای حساسی دارید. البته که حساس بودن به این معناست که با کوچکترین شوک دمایی دندانها درد می گیرند. اگر این طور باشد باید بیشتر مراقب دندانهایمان باشیم.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 1,793
  • بازدید کلی : 8,037