loading...
وبلاگی برای تکنولوژی امروز
emroozblog بازدید : 52 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

رنگ آبی رنگی محبوب است. این رنگ را هم خانم ها دوست دارند و هم آقایان. این رنگ را می توان محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ دانست. این رنگ ویژگی ها و خصوصیات بسیاری هم دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

emroozblog بازدید : 22 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

ماسک دی یکی از معروف ترین و قدیمی ترین تولید کننده های ایرانی ماسک های تنفسی پزشکی است. این شرکت سال های زیادی است که در تولیدات ماسک های پزشکی فعالیت می کند و محصولات خیلی خوبی را در این سال ها به بازار عرضه کرده است. محصولاتی که بخش زیادی از نیاز های محیط های درمانی به ماسکها را در این سال ها تامین کرده است.

emroozblog بازدید : 18 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

یکی از ماسک های جدید که خیلی از ما برای اولین بار آن را در روزهای کرونایی دیده ایم ماسکهای با ظاهر متفاوتی است که در بازار با نام ماسک سه بعدی خرید و فروش می‌شود. این ماسک ها اوایل به خاطر ظاهر خاص و متفاوتی که داشتند مورد توجه بسیاری از مردم واقع شدند. خیلی ها گمان می‌کردند که این ماسک ها تنها ظاهر متفاوتی دارند و ویژگی خاصی در ساختار آنها وجود ندارد. اما شاید جالب باشد بدانید که این محصولات جزوه تخصصی ترین کالاهای موجود در دسته ایمنی محصولات پزشکی هستند. یکی از تخصصی ترین ماسک های تنفسی با فیلتراسیون بالا که پیش از کرونا در محیط های با آلودگی میکروبی و ویروسی خیلی بالا استفاده می شده است. اما امروز شرایط کرونا ایجاب می کند که این ماسک ها به منظور پیشگیری از کرونا که حالا نیز جهش های زیادی کرده است مورد استفاده قرار گیرند.

emroozblog بازدید : 22 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

داستان شیوع ویروس کرونا اولین بار از چین شروع شد. فردی که سوپ خفاش خورده بود به این ویروس دچار شد و به یکباره به دیگران نیز سرایت پیدا کرد. اوایل تنها چند نفر در خود کشور چین به کرونا دچار شدند. چه کسی فکرش را می کرد که این ویروس تا این اندازه خطرناک شود و داستان شیوع کرونا چندین سال ادامه داشته باشد. اما امروزه که به آمارهای مبتلایان نگاه می کنیم متوجه می شویم که چینی ها چقدر خوب این ویروس را کنترل کرده اند. موارد زیر کارهایی است که چینی ها انجام دادند تا شیوع کرونا و به دنبال آن شمار مبتلایان کمتر شود.

emroozblog بازدید : 31 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین دستکش های مورد استفاده در پزشکی دستکش نیتریل است. این دستکش ها سالهاست که در محیط های درمانی و خیلی جاهای دیگر استفاده می شوند. این دستکش ها ویژگی ها و خصوصیات بسیار خاصی دارند که باعث محبوبیت دوچندان آنها شده است. برخی از این خصوصیات به شرح زیر است:

emroozblog بازدید : 42 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

می دانیم که بهتر است تا زمانی که کرونا وجود دارد و تا این حد هم خطرناک است تا جای ممکن بیرون از خانه نشویم. برای خرید مایحتاج ضروری نیز بهتر است به صورت اینترنتی اقدام به تهیه آن ها کنیم تا در امنیت و ایمنی باشیم. اما گاها مجبوریم برای خرید برخی از چیزهای مورد نیازمان سری به فروشگاه ها بزنیم. رعایت موارد و نکات ایمنی بیشتر باعث می شود که ریسک ابتلا را بسیار کمتر کنیم.

emroozblog بازدید : 22 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

یکی از محصولات بهداشتی که تقریبا در هر خانه ای یافت می شود خمیرهای دندان است. محصولاتی بهداشتی که از آن ها برای تمیز کردن و پاکیزه نگاه داشتن دندانها و دهان خود استفاده می کنیم. این محصولات در مدلها و تنوع خیلی زیادی در بازار وجود دارند. اما برخی از آن ها توسط شرکت هایی تولید می شوند که در زمینه محصولات دهان و دندان تخصص دارند. به همین خاطر توانسته اند محصولاتی را تولید کنند که در دنیا بسیار معروف و مشهور باشد.

emroozblog بازدید : 22 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

خطرات کرونا دیگر بر همگان مشخص شده است. نام کرونا یادآور خطراتی است که در کمین ما نشسته است. این ویروس تا به امروز افراد خیلی زیادی را در مناطق مختلف دنیا قربانی کرده و از پای درآورده است. پس پیشگیری از این ویروس اهمیت فراوانی دارد.

emroozblog بازدید : 30 چهارشنبه 26 آبان 1400 نظرات (0)

در این مطلب می خواهیم یکی از شرکتهای قدیمی که سالهاست در تولید و عرضه ماسکهای پزشکی فعالیت می کند را به شما معرفی کنیم. شرکتی که فعالیش به سالها قبل از کرونا باز می گردد و خیلی وقت است که در همین زمینه ماسک فعالیت می کند. شرکتی که محصولاتش به یکی از معروف ترین ماسکها در بیمارستان ها و مرکز های درمانی تبدیل شده اند. خیلی از پزشکان نام ماسک دی را می شناسند و خیلی وقت است که از آن استفاده می کنند.

emroozblog بازدید : 23 سه شنبه 04 آبان 1400 نظرات (0)

با شیوع کرونا در این مدت در هر فروشگاهی ماسک و محلول های ضدعفونی کننده و سایر مواردی که می توان به کمک آن ها خطر ابتلا را کاهش داد به راحتی پیدا می شوند. اما آیا همه این محصولات از کیفیت لازم برخوردار هستند و می توان به آن ها اعتماد کرد؟ قطعا در این بین ماسک هایی بی کیفیت و یا با ساختاری که برای کرونا فیلتر کنندگی ندارند هم پیدا می شوند. پس چطور می توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. می دانیم که ماسکها مهم ترین ابزار ما برای کنترل ابتلا هستند. پس در خرید این وسایل باید دقت زیادی داشته باشیم. در این مطلب می خواهیم به عملکرد برخی از ماسکهایی که در این مدت معرفی می شوند بپردازیم. با بررسی ساختاری آن ها خواهیم دانست کدامیک ویژگی های لازم برای محافظت از ما را دارند و کدامیک ندارند.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 1,799
  • بازدید کلی : 8,043