loading...
وبلاگی برای تکنولوژی امروز
emroozblog بازدید : 29 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

حتما می دانید که برای این که پوستی سلامت و زیبا داشته باشیم باید رطوبت مورد نیازش را به خوبی تامین نماییم. به طور حتم مراقبت از پوست صورت مهم تر است و به همین خاطر محصولات زیادی برای مراقبت و آبرسانی از پوست صورت وجود دارد. در این میان سرم آبرسان نوتروژینا محصول درجه یکی است که به سرعت می تواند پوست شما را از رطوبت غنی نمایید و حال خوبی به آن بدهد. محصولی که این روزها معروف تر از پیش هم شده و مشتریان زیادی در ایران و خیلی از کشورهای دیگر پیدا کرده است. این محصول ویژگی هایی دارد که آن را برجسته تر کرده است. یکی این که روی پوست های مختلف تست شده و امتحان خودش را به خوبی پس داده است. دیگر این که فاقد چربی است و هر پوستی می تواند بدون نگرانی از آن استفاده کند. دیگر این که بسیار سبک است و باعث ایجاد سنگینی در پوست نمی شود.

emroozblog بازدید : 29 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

داشتن پوستی زیبا رویای خیلی هاست. همه ما دوست داریم زیبا باشیم. میل به زیبایی از ویژگی های ذاتی انسان است. ویژگی که پوست تاثیر زیادی در آن دارد. برای داشتن پوستی زیبا کارهای زیادی لازم است انجام دهیم. البته که تغذیه مهم ترین آن است. در کنار آن ذهن سالم و خواب آرام نیز تاثیر فراوانی دارند. محصولات مراقبت از پوست نیز به ما کمک می کنند تا به سلامت پوست خود کمک بیشتری کنیم. کرم ها و لوسیون هایی که با داشتن ویتامین ها و موادی که برای پوست مفید است سعی می کنند آن را تازه تر و شاداب تر کنند. اما در بین این برندها و محصولات بی شما محصولی وجود دارد که به دلیل خاصیت جادویی اش خیلی معروف شده است. محصولی از شرکت ایتالیایی الارو که در این زمینه هیچ رقیبی ندارد. این محصول کرم ویتامین سی الارو است که به عنوان کرم احیا کننده پوست نیز خوانده می شود.

emroozblog بازدید : 33 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

حتما می دانید راه های انتقال امیکرون هم شبیه به نمونه های پیش تری است که از کرونا دیده ایم. این ویروس نو ظهور مانند همان نمونه ها قادر است وارد جریان تنفس یک فرد شود و آن را مبتلا کند. علائمی هم که دارد شبیه به علائم سرماخوردگی است. با وجود این که گمانه زنی شده بود که این ویروس خطر زیادی ندارد هر روز شاهد مرگ افراد زیادی نه تنها در ایران و بلکه در همه کشورهای دنیا بوده ایم. ویروسی که برای بچه های عزیز بسیار خطر آفرین بوده و خیلی از آن ها را به کام مرگ کشانده است. ویروسی که مهم ترین راه کنترلش استفاده از ماسکهایی است که فیلتر کنندگی خوبی داشته باشند. خوشبختانه محصولات زیادی در این زمینه آن هم با قیمت های خوب در بازار وجود دارند و نگرانی بابت تامین کالا وجود ندارد.

emroozblog بازدید : 24 شنبه 20 فروردین 1401 نظرات (0)

از دو روز پیش شاهد وزش باد شدید به همراه گرد و غبار در کل ایران بودیم. این گرد و خاک از سمت عراق می آید و از جنوب ایران و مثل همیشه از خوزستان وارد ایران شده است. و حتی تا استان های شمالی حتی آذربایجان غربی هم رفته است. این بار شهر های دیگر ایران به جز خوزستان شاهد گرد و خاک هستند. هر چند شدت آن در شهر هایی مثل تهران هرگز به اهواز نمی رسد. اهوازی هایی که همیشه از این مشکل رنج می بردند این بار به استان های دیگر نشان دادند که این بادهای مسموم چقدر زجر آور است. همین دور روز صدای تهرانی ها درآمده است. و خیلی ها شاهد عطسه های شدید و علائمی مثل سرماخوردگی هستند. اما این علائم نگران کننده نیستند و تنها به خاطر واکنشی هستند که دستگاه تنفس به این گرد و خاک ها می دهد.

emroozblog بازدید : 19 دوشنبه 15 فروردین 1401 نظرات (0)

عید 1401 از نظر کرونا شرایط بهتری نسبت به دو سال قبل بود. از این نظر که امیکرون شدت خطرش به مراتب کمتر بود نسبت به دلتا و نمونه هایی که پیش از این ظهور کرده بودند. اما از یک نظر جالب نبود. این که مردم کاملا فراموش کرده بودند که کرونا وجود دارد. امسال مردم بدون هیچ نگرانی به دید و بازدید عید مشغول شدند و دورهمی هایی با جمعیت های زیاد دوباره ایجاد شد. به همین خاطر خیلی ها به امیکرون مبتلا شدند. از این میان نیز تعدادی در بیمارستان ها بستری شدند. امیدواریم که مردم فراموش نکرده باشند و نکنند که در شرایط عادی نیستیم و هنوز کرونا را به طور کامل شکست نداده ایم و ریشه کن نکرده ایم. چرا که اگر فراموش شود و پروتکل ها کنار گذاشته شود واقعا مشخص نیست چه بر سر ما بیاید و شرایط به چه صورت پیش برود. تا الان با رعایت این میزان از پروتکل های بهداشتی که نسبت به الان هم بد نبود شاهد مرگ خیلی ها بودیم. خدا نکند کاری کنیم از این بدتر شود.

emroozblog بازدید : 21 یکشنبه 14 فروردین 1401 نظرات (0)

اهمیت مراقبت کردن از دندان ها از همان کودکی باید به بچه ها یاد داده شود و باید کاری کنیم که بچه ها عادت کنند حداقل روزی یک بار و قبل از خواب دندان هایشان را مسواک بزنند. اما هر چه بچه ها کوچک تر باشند ممکن است مقاومت بیشتری در برابر این امر مهم داشته باشند. از طرفی این که کودکان بیش از بزرگترها ممکن است شکلات و شیرینی مصرف کنند بیشتر در خطر خرابی دندان هایشان هستند. و این اهمیت مراقبت از دندان را بیشتر می کند. اگر بچه ای از همان سن کم یاد نگیرد که چطور از دندان هایش مراقبت کند وقتی بزرگ تر می شود این عادت در او رشد می کند و دندان های خوبی نخواهد داشت. پس چه بهتر است کمک کنیم کودکانمان از وقتی کوچک هستند حداقل قبل از خواب دندان هایشان مسواک کنند.

emroozblog بازدید : 27 چهارشنبه 03 فروردین 1401 نظرات (0)

موهای ما به هر دلیلی ممکن است دچار مشکل و آسیب شوند. مشکلاتی که بیشتر ما ممکن است در برخی مواقع تجربه اش کرده باشیم. به طور مثال کسانی که موهایشان را بلند می کنند ممکن است در پایین موهایشان موخره را تجربه کرده باشند. موخره یا دو شاخه شدن پایین مو می تواند به بالاتر نیز برسد و آسیب جدی به موی ما بزند. یا کسانی که موهایشان را زیاد رنگ می کنند ممکن است متوجه شده باشند که موهایشان خشن تر شده است. این افراد دیگر به راحتی قبل نمی توانند موهایشان را شانه یا برس بزنند. این مشکلات را همه ما ممکن است تجربه کرده باشیم. کدر شدن موها و شانه نشدن آن ها در اثر رنگ شدن های مکرر و یا آسیب هایی مثل شانه نشدن و مجعد شدن در اثر آرایش نامناسب شایع هستند.

emroozblog بازدید : 25 جمعه 27 اسفند 1400 نظرات (0)

از قدیم این ضرب المثل ها را شنیده ایم که با یک گل بهار نمی شود. و یا یک دست صدا ندارد. این ضرب المثل ها به ما می گویند که برای این که به نتیجه ای برسیم باید همه با هم کاری را انجام دهیم. مصداق بارزش هم همین کرونا و همین اهمیت رعایت کردن پروتکل ها توسط همه با هم است. اگر برخی از افراد پروتکل ها را رعایت کنند و برخی رعایت نکنند کرونا هم چنان ادامه دارد و شاید باز هم جهش های دیگری از آن را ببینیم. در روزهایی هستیم که کمتر کسی است که نداند برای این که کرونا نگیرد باید چه کند. کمتر کسی است که نداند ماسک زدن مهم ترین راه برای عدم ابتلا می باشد. اما باز هم همین آش است و همین کاسه. باز هم می بینیم برخی بی ماسک و بدون رعایت پروتکل ها پرسه می زنند. و همین افرادند که باعث شده اند این داستان ادامه داشته باشد. داستانی که نمی دانیم چند قسمت تا قسمت پایانی اش باقی است. و ای کاش که این داستان تمام شود، چراغ ها روشن شود و همه این صحنه و روزگار کرونایی را ترک کنیم.

emroozblog بازدید : 28 چهارشنبه 25 اسفند 1400 نظرات (0)

متاسفانه پس از تزریق دز سوم خیلی ها به بهانه این که واکسن زده اند و دیگر ایمنی پیدا کرده اند رعایت پروتکل های بهداشتی را ترک کردند. این در زمانی بود که سویه سوم امیکرون به میدان آمده بود. و به یکباره شاهد موج شدیدی از مبتلایان بودیم. در بسیاری از استان هایی که آمار مبتلایان کم کم داشت نزولی می شد خبرهای بدی شنیده شد. کارد درمان به یکباره با شمار زیادی از تست های کرونای مثبت رو به رو شدند. در این بین تعداد بستری شده ها نیز کم نبود. حتی پس از یکی دو هفته به یکباره بخش مراقبت های ویژه یا همان ICU در بسیاری از استان ها شلوغ و پر از جمعیت شد. برخی بیمارستان ها نیز حتی تخت خالی نداشتند. با وجود تاکید رسانه ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی انگار گوش شنوایی وجود نداشت و هنوز هم برای برخی افراد گوش شنوایی نبوده و نیست. اما سوال این جاست آیا اگر واکسن زده باشیم لزومی دارد که ماسک بزنیم و یا اگر واکسن زده ایم ممکن است مبتلا شویم و یا خیر. چرا که این روزها افراد زیادی را در خیابان ها می بینیم که بی ماسک پرسه می زنند. پس از آن که به آن ها بگوییم که چرا ماسک نمی زنی خواهند گفت که واکسن زده ام و بدنم ایمن شده است. یا من نمی گیرم چون واکسن زده ام. یا اگر هم بگیرم اتفاقی برایم نمی افتد. این جملات این روزها بسیار شنیده می شود.

emroozblog بازدید : 26 سه شنبه 24 اسفند 1400 نظرات (0)

همه ما از سنی شروع به پیر شدن می کنیم. بازسازی سلول های پوستی از سن 28 سالگی به تدریج کمتر می شود و از سن 50 سالگی میزان آن خیلی پایین می آید. از آن سن به دلیل این که پوست دیگر به سرعت نمی تواند خودش را بازسازی نماید پیر و چروکیده می شود. یکی از دلایل مهم این موضوع نیز این است که تولید کلاژن بسیار پایین می آید. وقتی این ماده مهم که برای داشتن پوستی خوب لازم است کم شود و یا تولید نشود پوست ما پیر و دچار چین و چروک می شود. البته عوامل موثری در این موضوع دخالت دارند که در چه سنی پیر شویم. یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار داشتن تغذیه مناسب است. اگر خوب غذا بخوریم و رژیم غذایی داشته باشیم که پر از سبزیجات تازه برگ سبز است پیری پوست دیر تر به سراغ ما می آید. عوامل دیگری چون خواب کم نیز می توانند باعث این شوند که زودتر دچار چین و چروک شویم.

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,788
  • بازدید کلی : 8,032